Fandom

Spongebob Kanciastoporty Wiki

Patryk Rozgwiazda

60stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Patryk Rozgwiazda (ang. Patrick Star) jest postacią w serii SpongeBoba Kanciastoportego. Najlepszy przyjaciel SpongeBoba. Lubi jeść kraboburgery. Mieszka w Bikini Dolnym w domku kamiennym o pół okrągłym kształce. Jego głosem użyczył amerykański aktor Bill Fagerbakke, a w Polsce Paweł Szczesny.

POSTAĆ: PATRYK ROZGWIAZDA
(BRAK ZDJĘCIA)
Data urodzenia: nieznany Kolor oczu: czarny
Kolor skóry: różowy Stworzenie: rozgwiazda
Adres zamieszkania: 120 Conch Street Bikini Dolne Płeć: mężczyzna
Dom: pół skalisty dom w Bikini Dolnym Zawód: nieznany
Rodzina: Herb (tata), Margie (mama), Sam Rozgwiazda ... Pierwsze wystąpienie: ...
Szkoła: szkoła jazdy Pani Puff (tylko krótko) Przyjaciele: SpongeBob ..
Zwierzęta domowe: Gacuś (tylko w odcinku Odrzucony)

Głos: Bill Fagerbakke -

OpisEdytuj

Lubi się z nim bawić, spędzając czas na łowieniu meduz, a w odcinku Bańki mydlane, SpongeBob nauczył go, jak puszczać bańki. W odcinku Siostra Sam odwiedza go siostra o imieniu Sam Rozgwiazda, która była również rywalką Skalmara i SpongeBoba. Jest sąsiadem Skalmara. Chodzi także do szkoły jazdy Pani Puff wraz ze SpongeBobem, tylko że nie zawsze. W odcinku Piosenka Patryka, gdy kiedyś napisał ten wiersz, bał się, jak kiedyś było mu rzucono piłką lekarską. Pod koniec tego odcinka, jak Patryk Rozgwiazda zapomniał o tamtych lekcjach, rzucono było w niego i SpongeBoba.

OsobowośćEdytuj

Patryk jest zabawny i śmieszny. Nie zawsze lubi się wściekać. Dla SpongeBoba potrafi być śmieszny i przyjacielski. Dla Skalmara jest też niegrzeczny, wraz ze SpongeBobem, bo zachowują się jak dzieci. Dla Gacusia w odcinku Odrzucony był dobry i opiekuńczy.

Dla Planktona jest miły, ponieważ jest niekiedy jego kucharzem. Dla Sandy'ego jest dobry i fajny. Dla siostry Sam jest miły i słuchający.

Występowanie w odcinkuEdytuj

Seria pierwszaEdytuj

Seria drugaEdytuj

Seria trzeciaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki