FANDOM

Potrzebna pomoc (ang. Help Wanted) pierwszy odcinek ze serii pierwszej. Zaczyna się w Bikini Dolnym w domku ananasie SpongeBoba. Gdy SpongeBob budzi się z łóżka, wspina się na drabinie i wyskakuje bez majtek. Po wyskoczeniu, podnosi ciężary z dwoma maskotkami. Po ćwiczeniu podnoszenie ciężary, wychodzi z domu i mówi Jestem gotów!. Potem dom Patryka otwiera się i mówi Patryk, że Naprzód SpongeBob!. Później SpongeBob widzi restaurację pod Tłustym Krabem, gdzie robi się kraboburgery. Za nim przychodzi Patryk i mówi że Nie! Pójdziesz do Tłustego Kraba i weźmiesz tę pracę., a SpongeBob mówi, że nie może. Patryk, zadając mu pytania, wtedy po zakończeniu, SpongeBob biegnie do Tłustego Kraba. Na drzwiach wejścia do niej stoi Skalmar, który wyczyszcza swoją twarz pokazując strzałką ze z napisem LOSER czyli cienias. Potem Skalmar wystrasza się i woła pana Kraba. Potem wchodzi SpongeBob, gdy później dzieje się, że przewraca się przez tą śrubkę z deski. Później pan Krab zadaje SpongeBobowi, co ma kupić do Tłustego Kraba. Gdy SpongeBob poszedł do sklepu kupić, co zadał pan Krab, do Tłustego Kraba przyjeźdża kilku autobusów. Pan Krab czuje ten zapach, potem mówi że to anczła. Skalmar pyta się Co?!, a pan Krab mówi głośniej słowem Anczła!!! . Do Tłustego Kraba wchodzi bardzo dużo klientów, którzy zaczynają hałasować, ale Skalmar zaczyna ich uspokajać. Później dzieje się strasznie niedobrze z klientami i zaczynają hałasować. Potem wyświetla się krótka scena, gdy SpongeBob wchodzi do sklepu. Później Skalmar i pan Krab wspinają się do góry i płaczą. Ale potem pojawia się SpongeBob, gdy zauważa, że bardzo dużo jest klientów. SpongeBob z muzyką robi kraboburgery i później pojawia się spokój. Pan Krab mówi Hip! Hip! (i Skalmar) Hurra, panie Krab.. Później pan Krab idzie z forsą, a potem wchodzi to Tłustego Kraba Patryk. Później znów w muzyce SpongeBob robi kraboburgery i wylatuje na Patryka, który wylatuje z Tłustego Kraba. Potem Skalmar mówi panie Krabowi, że panie Krab! Proszę spojrzyć na nowego pracownika..

PostacieEdytuj

MiejscaEdytuj

Poprzedni: nic                                          Następny: Odmuszlacz

Więcej z Fandomu

Losowa wiki